Õpetajad ja õpilased

4:14 AM Alex Writer 0 Comments


Arvestades aga eri riikide žanrimaali iidsete meistrite maalid, saate aru, et tegelikult areneb kooliharidus kiiresti. Ilmselt oli koolipoisiks olemine 200-300 aastat tagasi väga keeruline.





Õpetajad ja õpilased

Isegi Vana-Kreekas oli "õpetaja" - see tähendab, Lapsejuhiks nimetati orja, kelle ülesandeks oli lihtsalt toimetada laps üllasest perest kooli ja viia ta tagasi.

Veelgi enam, on teada, et sellele ettevõttele anti tavaliselt kõige võimsamad ja osavamad teenijad, kes võiksid olla abiks muudes küsimustes, kuid vanad ja haledad. Flemingute maalide põhjal võib öelda, et 17. sajandiks oli olukord kogenud õppejõududega muidugi muutunud, kuid mitte palju.

Sel ajal oli haridus juba kolmeastmeline: Hollandis olid põhikoolid, keskkoolid, mida hakati nimetama "ladina keeleks", ja kõrgkoolid - ülikoolid. Kui keskkooli õpetajatel oleks pidanud olema vähemalt mingid teadmised, siis põhikoolides ei osanud nad mõnikord isegi lugeda.


Jan Steen, poiste ja tüdrukute kool, 1670

Just nendes koolides laulis oma lõuendites kuulus žanrimaali meister Jan Steen. Tema maalides näeme avarat koolihoonet ja erinevas vanuses õpilasi. Alates kolmeaastastest lastest saadeti põhikooli nii poisid kui tüdrukud.

Ilmselt polnud õpetaja põhiülesanne neile midagi õpetada, vaid lihtsalt mitte lasta kooli puruks lüüa. Pole ime, et Hollandis kõlas ütlus: "Parem oleks minna sepikohast kaugemale, kui minna koolist mööda." Pealegi leiutati moto „kõik lastele parim”, palju hiljem, nii et koolid, eriti külakoolid, võiksid asuda vanades tallides või kuurides.

Kuna lapsi, kes soovisid karjuva rahvahulgaga hakkama saada, oli vähe, ja õpetajalt ei nõutud erilisi oskusi ja teadmisi, viidi ka naised esimese astme õpetajate juurde.


Jan Steen, magamisõpetajaga kooliklass, 1672

Selline alghariduse skeem (üks klass erinevas vanuses ja üks õpetaja) oli olemas kõigis Euroopa riikides, Ameerikas ja Venemaal. See püsis muutumatuna kuni XIX sajandini. Sageli oli kool paljudes külades üks ja lapsed olid sunnitud sinna mitu kilomeetrit minema.

Õpetajad elasid tavaliselt koolis või kordamööda õpilaste peredes. Mõnikord olid õpetajad noored tüdrukud, kes said hariduse, kuid alles enne abiellumist. Lisaks usuti, et majapidamistööd ei võimalda enam naisel täielikult töötada.




https://fecumesp.sirv.com/Images/Write%20my%20essay%20for%20me.pdf
https://fecumesp.sirv.com/Images/Pay%20for%20Cool%20Essay.pdf




Õppige "vähehaaval, midagi ja kuidagi"

Klassid võivad riigiti ja piirkonniti erineda. Nii et maal oli mõttetu koguda lapsi suvel ja sügisel õppima - väikeste abiliste kuumemal ajal vanemad lihtsalt ei lasknud. Pikka aega õppimist peeti hellitavaks, kuid põllul või aias töötamine on reaalne asi.

Seetõttu ei avatud koolid isegi kuni saagi koristamiseni. Tunnid võiksid alata talve alguses. Päev "1. september" legaliseeriti meie riigis alles pärast 1935. aastat.


Johann Gazenklever, koolieksam

Kuid Hollandis oli teise astme koolides „puhkus” vastupidi vaid kuu. Need, kes olid juba ladina keelt õppima hakanud ja kalligraafiaga tõsiselt tegelenud, mis sel ajal oli kõige olulisem oskustest, töötasid juba tõsisemalt.

Pealegi töötas kool terve päeva, hommikust õhtuni, kahe pika pausiga. Õppeprotsess seisnes selles, et lapsed pöördusid õpetaja poole kordamööda, said ülesande ja istusid seda täitma.

Siin on üks tolleaegseid aritmeetikaülesandeid: “Kaks inimest ostsid voltides kaheksa pinti veini ja tahaksid neid võrdselt jagada. Kuid selleks, et jagada ostetud vein võrdseteks osadeks, pole neil muud mõõtu, kui üks pudel viiest ja teine ​​kolmest. Küsimus: mida nad peaksid tegema? ”

Kuritöö ja karistamine

Maalide järgi otsustades tuli pidevalt pisikesi nippe tuua. Selle jaoks kasutatud meetodeid ja tööriistu näeme rohkesti ka vanadel lõuenditel. Rods, valitseja, "häbi tool" või meie, kohaliku, "herne" pedagoogika ei hõlmanud neil aegadel isegi kehalise karistuseta haridust.